Türkçe Sohbet Yapılırken Dilimizin Yozlaşması

Merhaba Chattur Sohbet Kullanıcıları; Türkçe sohbet ile sizlere hizmet veriyoruz.

Halk arasında sahip olunan konuşma dilinin Cumhuriyet’in ilanıyla, Latin alfabesi ile birleşmesi sonucunda bugünki mevcut, modern ve çağdaş dil yapısına kavuşmuş olduk. bir topluluk için dil en önemli özelliklerden birisidir.

Dilimizin yozlaşmaya başlaması, yabancı kelimelerin yazı ve konuşma diline oturması ve hatta kimi zaman kalıplaşarak dilin bir parçası haline gelmesi oldukça korkutucu bir durumdur. Çağımızda teknolojiyle birlikte sağlanan pek çok kolaylıklar vardır. Hiç kuşku yok ki bize getirmiş olduğu en önemli zararlar dan bir tanesi de dilimizin yozlaşmasına yaptığı katkıdır.

Bu yaşanan yozlaşma sorunu sayesinde Türkçenin sahip olduğu kuralların bir kenara bırakılıp gelişigüzel kullanılmalı, konuşulması ve yazılması anlamına gelmektedir. Dilimizin özelliklerinin geri döndürülemez bir biçimde bozulmaya başlaması ise toplumun tarihini unutması, zaman içerisinde bir birimize tahammül dahi edemediğimiz duruma gelmesi ve bireyler içerisinde ortak olmayan ve bir anlamı olmayan sözcükler ortaya çıkacaktır.

Yaşatılan her kültürün, bölgenin, kendine has konuşma biçimi lehçesi bulunmaktadır. Ama medeniyetlerde olduğu gibi bu toplumlarında sahip olduğu ortak bir dil bulunmaktadır. Bugün çevremizde bulunan pek çok iş yerinin Türkçe bir isim seçmek yerine anlamlı ya da anlamsız yabancı kelimelerden oluşan, çağrışım yapan isimleri seçtiğini görüyoruz.

Esnaf’ların sahip olduğu bu anlamsız değişim insanlarında kısa zaman da bu değişimi benimsemesi demektir. mektuplardan, mesajlaşmaya ve bu günümüzün internetin de anlamı olmayan dilin yayılmasına neden olmaktadır. Örneğin tamam, ne haber ya da selam gibi kelimeler kullanmak yerine tmm, slm ve naber gibi kelimeler kullanmak, bize zaman kazandırmayacak aksi yönde yılların birikimi olan dilin yok olmasına neden olacaktır.

Türkiye Sohbet Odaları Çorum Sohbet Çet

Türkiyenin Her ilinden yüzlerce içerisinde barındıran Sitemiz sizler için karadeniz bölgesinin  iç anadolu kısmına ayrılan  leblebi ise meşhur şehrimiz Çorum.

Günümüzden bugüne 7 bin yıllık bir tarihe olan şehrimizde,ilk organize şehri kuran devlet hititlerin ilk başkenti Hattuşa bulunmaktadır.Hititler ve Mısır medeniyetine ev sahipliği eden Çorum her yerinde tarihi kalıntılara rastlayabilirsiniz.

ÇORUM İLÇELERİ;

Çorum (merkez), Alaca, Bayat, Boğazkale, Dodurga, İskilip, Kargı, Laçin, Mecitözü, Oğuzlar, Ortaköy, Osmancık, Sungurlu, Uğurludağ.

YEMEKLERİ ;

Leblebisi ile ünlü olan Çorum, yöresel yemekler bakımından oldukça zengindir.
İlin özgün yemekleri arasında Mayalı , (Saç Mayalısı, Tava Mayalısı) , Yanıç , Cızlak , Kömbe, Oğmaç, Hingal, Haşhaşlı Çörek, Borhani (Hamurlu, Yumurtalı, Mantarlı) Helise, Çullama, Madımak, Tirit , İskilip Dolması , Keşkek, Kara Çuval Helvası, Hedik, Teltel, Has Baklava sayılabilir.

Bizlerde bukadar güzel kültüre,medeniyete sahip olan Çorum Şehrimize tamamen çorumlu hemşerilerimizin bir arada tanışıp Sohbet edebileceği Çorum Sohbet  sitemizi sizler için açmış bulunmaktayız.Çorum halkı ve farklı şehirlerden insanlarla tanışıp yeni arkadaşlıklar kurabilir, aradığınız aşkı sitemiz içerisinde bulabilir, yeni aşklara yelken açabilirsiniz.

 

Sizlerde Hemen ücretsiz bir şekilde Çorum Sohbet odaları sitemize girerek sizler için hazırlanan özel odalar üzerinden yüzlerce insanla Tanışmak ve Yeni Heyacanlar yaşamak için sizlerde www.chattur.com adresine girip direk sohbete giriş yapabilirsiniz.Birbirinden güzel çorumlu kızlarla sohbet etmek için daha ne bekliyorsun?

 

İstanbul Sohbet Siteleri

İstanbul denilince akla gelen ilk şey muhteşem doğal güzellikleri gökyüzüne uzanan minareleri,altın yıldızlı kubbeleri,sarayları,köşkleri,müzeleri,park ve bahçeleri boğaz köprüleri ile insanı büyüleyen şehirdir İstanbul.

Gecesi ayrı,gündüzü ayrı bi güzel olan şehirde yaşam 24 saat sürmektedir.Her yıl milyonlarca ziyaretçiye ev sahipliği yapan şehirde sürekli yeni insanlara ev sahipliği yapmaya devam ediyor.Tarihi çok eski yıllara dayanan İstanbul Tarihte hep farklı isimlerle anılmıştı.Geçmişten günümüze İstanbulun eski isimleri;Osmanlı İmparatorluğu, 1004 yıl ”Byzantion”, 1116 yıl da ”Konstantinopolis” olarak adlandırılan şehri fethettikten sonra isminin ne olacağı konusunda tartışmaya girmedi. Osmanlı döneminde ”Konstantiniyye”, ”Stanpolis”, ”Dersaadet”, ”Asitane”, ”Darülhilafe” ve ”Makarrı Saltanat” olarak da adlandırılan şehrin adı Cumhuriyet’in ilanından sonra ”İstanbul” olarak kabul edildi.

Bu kadar Köklü tarihi olan İstanbulun artık birde Sohbet sitesi açılmıştır.Tamamen İstanbullu hemşerilerimizin içinde olduğu sitemizde çeşitli semtlerden yüzlerce insanla tanışıp yeni arkadaşlıklar edinebilirsiniz.Kim bilir belkide semtinizin insanlarıyla tanışabilirsiniz.İstanbul Sohbet Siteleri üzerinden sizlerle konuşmak için bekleyen binlerce insanla doyasıya bir sohbete hazırmısınız ?

İstanbulun Kaliteli Kızları ve yakışıklı beyleri ile canlı Sohbet etmeye ne dersiniz? Aradığın Aşkı uzaklarda aramak yerinde hemen aynı şehirden bulabilirsin.Geç kalmış mutluluğu İstanbul Sohbet Odaları üzerinden seninle tanışmayı bekleyen kızlar ve erkeklerle hemen tanış.

Ücretsiz İstanbul Sohbet Odaları üzerinden üyelik gerektirmeden Sohbete başla eğlenceden geri kalma.

Yüzlerce Site Olmasına rağmen neden biz ?

Öncelikle sitemiz İstanbul Sohbet,Sohbet,Sohbet Siteleri,Chat Siteleri gibi yoğun olarak google tarafından aranan kelimelerde 1. sırada olmasının yanı sıra Seviyeli Sohbet edebileceğiniz tek site olabilmesi ve cep telefonlarınızın üzerinden Mobil Sohbet üzerindende sitemize erişebilir sizlerle Sohbet etmek için can atan insanlarla ücretsiz sohbete başlayabilirsiniz.

Dillere destan güzellikleri ile tarih boyunca adından söz ettiren İstanbullu kızlarla Sohbet etmeye başlamak için ne duruyorsun? Hemen Ücretsiz İstanbul Sohbet Odaları’na giriş yap kendine bir rumuz belirle tıkla ve Sohbete katıl.